Înscrie-te la Super Pitch!
De multe ori, adolescenții au o grămadă de idei bune de filme, însă nu au niciun fel de buget ca să își realizeze producțiile. Fiindcă vrem să vă încurajăm să vă puneți cât mai curând ideile în practică, Super, împreună cu BRD, organizează un pitch unde oferă, în total, 250 de euro pentru a finanța unul sau mai multe filme.
Formular de înscriere: https://goo.gl/forms/sbjB3lyLadNmAeMi2
Regulament:
1. Finanțarea totală acordată este de 250 de euro. Acești bani pot fi acordați de către Super unuia sau mai multor filme, în funcție de bugetul specificat de producători în formular.
2. Bugetul scris în formular va fi orientativ. În cele mai multe cazuri, echipa de producție a filmului finanțat va fi rugată să acopere cheltuielile din banii proprii, să prezinte echipei festivalului o factură ca să facă dovada plății, apoi noi vă vom rambursa banii. Orice plată trebuie să fie justificată prin facturi.
3. Regizorul și producătorul filmului trebuie să fie diferiți. Producătorul va rămâne în contact cu noi pe toată durata producției.
4. În completarea formularului, țineți cont că vom respinge formulare care prezintă filmele vag sau care prezintă doar idei. Vă rugăm să completați povestea sau conceptul filmului, de la cap la coadă.
5. Se acceptă orice gen de film. Filmul/ filmele finanțate vor fi proiectate în ediția de anul viitor a festivalului Super.
6. După primirea finanțării, regizorul/ regizorii și producătorul/ producătorii se angajează ca filmul să fie finalizat într-o perioadă de maximum 9 luni (până în februarie 2017). Dacă filmul nu este produs până atunci, finanțarea poate fi retrasă.
7. După primirea finanțării, un adult (o persoană peste 18, fie ea un părinte sau o persoană din echipă) va trebui să semneze un contract cu festivalul Super. Vă rugăm identificați această persoană în momentul aplicării. Această persoană va răspunde de producerea filmului și, împreună cu producătorul, de buna comunicare și colaborare cu festivalul.
8. Formularul de înscriere este doar primul pas. În cazul în care filmul vostru va fi acceptat pentru etapa a 2-a (Pitch-ul propriu-zis), atât regizorul și producătorul trebuie să fie prezenți în București pentru a-și prezenta producția. Nu acceptăm pitch-uri care nu se fac în persoană.
9. Prezentarea proiectelor se va face, cel mai probabil, joi, pe 25 mai, între 10 (dimineața) și 15, însă locul, data și ora exactă o vor primi prin e-mail doar echipele selectate. Pitch-ul va consta într-o demonstrație a viziunii regizorale. Vrem să vedem materiale foto/video care vă inspiră/surprind atmosfera și conceptul filmului vostru și să înțelegem cum plănuiți să transpuneți scenariul pe ecran. Vă încurajăm să aduceți cu voi prezentări PowerPoint, .pdf-uri sau orice fel de recuzită care vă poate susține prezentarea.
10. Prezentarea proiectului (pitch-ul) va fi filmată și pitch-ul câștigător va fi proiectat în gala de închidere a festivalului.